x تبلیغات
شرکت طراحی سایت در مشهد چه وظایفی دارد؟

آموزش صفر تا صد اسکیما

 طرحواره ها یا داده های ساخت یافته کاربردهای زیادی دارند. مهمترین کاربرد آن ارائه یک سری اطلاعات طبقه بندی شده و ساختار یافته به گوگل است. گوگل درک بهتری از مفهوم و ارزش صفحات وب سایت ما دارد و بنابراین می تواند کار رتبه بندی وب سایت ها را بهتر انجام دهد.منبع از شرکت طراحی سایت  در مشهد
گوگل به شدت به داده های ساختاریافته اهمیت می دهد. از نظر فنی، وجود این کدها در سایت می تواند به بهبود رتبه سایت شما کمک کند.
علاوه بر این، این اطلاعات همچنین می تواند ظاهر موتور جستجو را تغییر دهد. به عنوان مثال، یکی از اشکال اطلاعات ساختاریافته، که یک سوال بسیار رایج و متداول است، می تواند وب سایت شما را در نتایج گوگل مانند عکس کاهش دهد:
تغییر دید جستجو به خودی خود می تواند سایت شما را از بقیه رقبای شما متمایز کند و ترافیک بیشتری را به سایت شما وارد کند و نرخ ctr سایت شما را افزایش دهد.
اکنون می دانیم که برنامه ها چقدر مهم هستند و چرا باید از آنها استفاده کنیم. اما نحوه استفاده از این طرح ها، انواع طرح ها و نحوه پیاده سازی آن ها در سایت های وردپرسی و غیر وردپرسی را به طور کامل در وبینار برای شما توضیح خواهم داد!
این وبینار روز یکشنبه 6 شهریور برگزار شد و با کیفیت بالا به صورت ویدئویی ضبط شد. این ویدیوها فقط 2 ساعت و 4 دقیقه هستند که می توانید هم اکنون تماشا کنید و لذت ببرید.
این وبینار یک سری پیش نیاز دارد، حداقل باید با اصول سئو آشنا باشید!
در این وبینار چه خواهیم آموخت؟!
ما یاد می گیریم که چگونه در سایت های وردپرسی و غیر وردپرسی با استفاده از افزونه ها و با استفاده از کدهای ساده از schema استفاده کنیم.
ما انواع پروژه‌هایی مانند مقاله‌ها، محصولات، پرسش‌های متداول، ویدیوها، مشاغل محلی و غیره را اجرا می‌کنیم تا شما را به همه چیز مسلط کنیم!
طرح چیست؟
طرحواره یا داده های ساخت یافته در سئو یکی از مهمترین اصول بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. در واقع این روش مبتنی بر ارائه اطلاعات به صورت ساختاریافته و ساختاریافته به موتور جستجو می باشد که با داده های بدون ساختار و بدون ساختار بسیار متفاوت است و با استفاده از طرحواره لازم است جنبه های مختلف صفحه و محتوای آن به درستی توصیف شود. و خیلی بیشتر در تگ های HTML ایجاد کنید. این به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا محتوای شما را بهینه کنند و آن را کاربرپسندتر کنند. استفاده از طرحواره می تواند به صاحبان مشاغل آنلاین کمک کند تا بهترین گزینه های ارتباطی را با مخاطبین خود داشته باشند و در نتیجه موقعیت سایت را در صفحات موتور جستجو بهبود بخشند. به طور کلی، طرحواره یا داده های ساخت یافته در سئو ابزار بسیار قدرتمندی برای افزایش ترافیک و بهبود موقعیت سایت در نتایج موتورهای جستجو است.

کنیبالیزیشن (Cannibalization) چیست؟

 اگر تعداد زیادی پست یا مقاله با عبارت جستجوی یکسان در گوگل به طور همزمان داشته باشید، ممکن است کنیبالیزیشن شوید. بهتر است پست ها و مقالات وب سایت خود را با همان کلمه کلیدی بهینه کنید تا صفحات دیگر شانس کسب رتبه بهتر در گوگل را داشته باشند. متأسفانه مشکل آدمخواری مستقیماً بر سئوی سایت و رتبه وب سایت شما تأثیر می گذارد. صفحات سایتی که کلمات کلیدی مشابهی دارند به نحوی باعث می شود که شانس موفقیت سایر صفحاتی که از این کلمه استفاده می کنند ناعادلانه باشد، بنابراین به این وضعیت هم خواری می گویند.
چرا کنیبالیزیشن کلمات کلیدی مشکل ساز است؟
به نظر شما، اگر چندین صفحه مختلف بخواهند برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه بندی کنند، کدام صفحه برای کاربران بهترین است؟ هنگامی که ربات های گوگل وب سایت شما را جستجو می کنند، می بینند که وب سایت شما چند صفحه برای یک کلمه کلیدی دارد، اما گوگل باید با ارزش ترین صفحات را انتخاب کند. در این صورت می توان دو صفحه از صفحات شما را برای یک کلمه کلیدی از مقالات وب سایت شما در صفحه اول جستجوی گوگل قرار داد. بسیاری از افراد با دیدن دو لینک به وب سایت خود در صفحه اول گوگل خوشحال می شوند، اما نمی دانند که اگر بتوانند این مشکل را حل کنند، می توانند رتبه اول گوگل را کسب کنند و CTR بهتری کسب کنند.
چه زمانی کنیبالیزیشن به یک مشکل تبدیل می شود؟
اگر مقالات مختلفی را در یک موضوع با کلمات کلیدی مشابه یا مشابه ارسال کنید، می توانید ترافیک دریافت کنید. بنابراین توصیه می شود در مورد هر موضوع مقاله ای طولانی و جامع بنویسید و از نوشتن مطالب کوتاه در صفحات مختلف خودداری کنید. به عبارت دیگر بهتر است محتوایی را که می خواهید در صفحات مختلف منتشر کنید خلاصه کنید و در یک صفحه منتشر کنید، بدون اینکه با مشکل آدم خواری مواجه شوید.
چگونه آدمخواری را بشناسیم؟
شاید تا امروز این را نمی دانستید و حالا می خواهید بدانید که آیا وب سایت شما مشکل آدم خواری دارد یا خیر. بهترین راه برای تشخیص این مشکل استفاده از عبارت زیر است:
سایت: example.com "کلمه کلیدی"
به جای example.com آدرس وب سایت خود را وارد کنید و به جای کلمه کلیدی کلمه کلیدی مورد نظر خود را وارد کنید. اکنون نتایج در وب سایت گوگل نمایش داده می شود و مقالاتی را به شما نشان می دهد که ممکن است مشابه محتوا باشد

چگونه می توانیم مشکل کنیبالیزیشن را حل کنیم؟
در واقع راه های مختلفی برای حل مشکل کنیبالیزیشن وجود دارد، اما بهترین راه این است که مقالات و پست ها را با یک کلمه کلیدی ترکیب کنید. در اولین قدم، سعی کنید مقالاتی را با کلمات کلیدی مشابه یا مشابه شناسایی کنید، سپس آن مقالات را خلاصه و در یک مقاله جامع منتشر کنید و به صفحه اصلی صفحات دیگر هدایت کنید. با گذشت زمان، گوگل به طور خودکار صفحات هدایت شده را از لیست نتایج حذف کرده و رتبه آنها را به صفحه اصلی منتقل می کند.
نتیجه
شما نباید کنیبالیزیشن را با محتوای کپی اشتباه بگیرید. در محتوای تکراری، محتوای دو یا چند صفحه کاملاً یکسان یا بسیار نزدیک به یکدیگر است، اما در کنیبالیزیشن، محتوای صفحات متفاوت است و تنها یک کلمه کلیدی مشکل ساز است. این سوال باعث ایجاد مشکلات زیادی برای سئو سایت می شود زیرا باعث سردرگمی موتورهای جستجو می شود.برای آموزش های جامع تر می توانید به سایت مشهد مراجعه کنید.

 

صفحه قبل 1 صفحه بعد