این اصول به شما کمک می کند در گوگل رتبه بالاتری شرکت طراحی سایت در مشهد  کسب کنید.

بیایید با یک مثال شروع کنیم و با یکی از اصول سئو در تولید محتوا آشنا شویم.
به گفته گوگل در تصویر زیر، مهمترین شاخص در صفحه وجود عبارت جستجو شده در صفحه است. در این حالت، گوگل تشخیص می دهد که صفحه وب مربوط به جستجویی است که کاربر در گوگل انجام داده است.
گوگل نسبت به گذشته پیشرفته تر و هوشمندتر است، اما همچنان از الگوریتم های سنتی استفاده می کند. (به عنوان مثال، کلمات کلیدی را در صفحه جستجو کنید)
اصول سئو در تولید محتوا
همانطور که در مثال بالا می بینید، رعایت اصول سئو در محتوا بسیار مهم است. هر چه این اصل بیشتر رعایت شود; شانس رتبه بندی محتوا در گوگل افزایش یافته است.
در صفحه بعد مهمترین اصول سئو و تولید محتوا را توضیح خواهم داد. لطفا با من بمان.
1- عنوان سئو
هدر SEO یک تگ HTML است که در بالای صفحه قرار می گیرد. گوگل موضوع کلی صفحه را از این تگ درک می کند. به این دلیل؛ اهمیت این تگ در تولید محتوا برای سئو بسیار بالاست.
اگر از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس و جوملا استفاده می کنید، تگ عنوان از قسمت عنوان صفحه خوانده می شود. یعنی هر متنی که در قسمت عنوان صفحه بنویسید به طور خودکار در تگ عنوان قرار می گیرد.
در زیر نمونه ای از نوشتن عنوان برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس را مشاهده می کنید.
در نتایج گوگل، نام سایت شما از این تگ گرفته شده است. تگ عنوان باید حاوی کلمه کلیدی صفحه باشد زیرا در بهبود رتبه شما بسیار موثر است.
2- آدرس یا آدرس صفحه
URL آدرس یک صفحه وب است. آدرس صفحه کوتاه است، اما باید توضیح مختصری از صفحه ارائه دهد. به عنوان مثال، اگر صفحه ای در مورد مزایای سیب دارید، یک URL خوب این خواهد بود:
https://yoursite.com/apple-benefits
یا اگه تو وبلاگتون هست بهتره از این پوشه استفاده کنید و آدرس رو اینجوری بنویسید:
https://yoursite.com/blog/apple-benefits
فراموش نکنید که از کلمه کلیدی سایت در URL استفاده کنید. این به گوگل و کاربران ایده بهتری از موضوع صفحه شما می دهد.
در مقاله ساختار کامل سایت توضیح دادم که کدام URL یا آدرس برای شما مناسب است.