تحقیقات جالبی در سال 2016 انجام شد که نشان می دهد مشتریان از شرکت طراحی سایت در مشهد کسب و کارها انتظار دارند که یک وب سایت داشته باشند. 80 درصد از پاسخ دهندگان 18 تا 54 ساله می گویند که در صورت داشتن وب سایت احتمال بیشتری برای تماس با کسب و کار دارند.

بسیاری از مشتریانی که در جستجوی محصول یا خدمات شما هستند، ممکن است فراموش کرده باشند که چگونه با شما تماس بگیرند، اما اگر وب سایت دارید، به راحتی می توانند شما را پیدا کنند.

7. مشتریان جدیدی برای کسب و کار خود ایجاد کنید

همانطور که می بینید، مردم به دنبال اطلاعات جدید در اینترنت هستند. بنابراین تمایل دارند برای مشکلات خود راه حلی بیابند. با یک وب سایت خوب طراحی شده، می توانید شرکت خود را به عنوان یکی از شرکت هایی قرار دهید که می تواند راه حل هایی برای آنها ارائه دهد.

وقتی مشتریان بالقوه شما تصمیم می گیرند محصول یا خدمات بعدی را بخرند، در آن زمان است که می توانید به آنها نشان دهید که اینجا مکانی است که می توانند مشکلات خود را حل کنند و آنها را درک کنند. همچنین گزینه ای در وب سایت به نام "قفل تلفن" وجود دارد. این بدان معنی است که آنها می توانند در عرض چند دقیقه به شما مراجعه کنند. یا برای شما پیامی ارسال کنید تا با آنها تماس بگیرید.

8. می توانید به مشتریان خود در مورد برند، محصولات و خدمات خود آموزش دهید

این بدان معناست که شما بر آنچه می گویید کنترل دارید و چه مکانی بهتر از وب سایت خود برای نوشتن در مورد برند، محصولات و خدمات خود دارید. مقالات شما باید ماموریت و شخصیت کسب و کار شما را برای ایجاد ارزش برای مخاطبان خود نشان دهند. اگر بتوانید از طریق وب سایت خود ارزش ایجاد کنید و آنها را آموزش دهید، آنها درگیر شده و به احتمال زیاد مشتری شما خواهند شد.

همچنین، پست وبلاگ شما دارای دکمه اشتراک گذاری برای رسانه های اجتماعی است. به این ترتیب، بازدیدکنندگان شما می توانند پست های شما را به اشتراک بگذارند و بیشتر در معرض دید قرار گیرند. با داشتن وبلاگ می توانید ارتباط خود را با مشتریان بالقوه افزایش دهید. همچنین با ارائه ارزش در وب سایت شما، تأثیر زیادی بر تصمیمات خرید و بازدیدکنندگان بالقوه دارد.

9. کار یا آنچه با محصول یا خدمات شما به دست آمده است را به رخ بکشید

یک وب سایت فرصتی عالی برای نشان دادن آنچه شما و کسب و کارتان قبلا انجام داده اید فراهم می کند. این نه تنها به شما نشان می‌دهد که چه کاری انجام می‌دهید، بلکه به شما نشان می‌دهد که چگونه شما یا محصولتان به سایر افراد و کسب‌وکارها کمک می‌کند تا مشکلاتشان را حل کنند.

اگر عکاس هستید، می توانید عکس های خود را نمایش دهید. شاید شما لوازم جانبی می فروشید، می توانید نشان دهید که مشتریان شما چگونه از اقلام شما لذت می برند. وب سایت یا نسخه نمایشی شما هر چه باشد، می توانید کار خود را به نمایش بگذارید و توضیح دهید که چگونه محصول یا خدمات شما می تواند به حل مشکل مشتری کمک کند.