x تبلیغات
شرکت طراحی سایت در مشهد چه وظایفی دارد؟

آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست و چه کارهایی می کند؟

معرفی و تبلیغ یک کسب و کار و محصولات آن به مخاطبان تجاری زمان بر و دشوار است. به همین دلیل بسیاری از شرکت ها برای فعالیت های بازاریابی دیجیتال خود به آژانس های دیجیتال مارکتینگ مراجعه می کنند. آژانس های بازاریابی دیجیتال به شرکت ها در اجرای استراتژی های بازاریابی کمک می کنند. در این مقاله به این می پردازیم که آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست، چه خدماتی ارائه می دهد و شرکت دیجیتال مارکتینگ مشهد مزایای استفاده از این خدمات برای یک تجارت چیست. همچنین با ویژگی های آژانس های بازاریابی دیجیتال خوب آشنا می شویم.

آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟

"آژانس دیجیتال مارکتینگ" آژانسی است که نیازهای کسب و کارها را برای اجرای استراتژی های بازاریابی دیجیتال برآورده می کند. کسب و کارها برای فروش آنلاین محصولات و خدمات خود و افزایش فروش خود به بازاریابی دیجیتال و بازاریابی اینترنتی نیاز دارند و از آنجایی که ایجاد و اجرای استراتژی های دیجیتال مارکتینگ کاری زمان بر و دشوار است، مسئولیت اجرای این استراتژی ها را به آژانس های دیجیتال مارکتینگ واگذار می کنند.

آژانس های بازاریابی دیجیتال بر بازاریابی کسب و کارها و برندها و محصولات یا خدمات آنها در دنیای دیجیتال تمرکز می کنند. فعالیت این نمایندگی ها در جدول زیر قابل ذکر است.

آژانس دیجیتال مارکتینگ چه کاری انجام می دهد؟

به طور کلی، آژانس های بازاریابی دیجیتال سعی می کنند با استفاده از داده ها و تجزیه و تحلیل های خود کمپین های بازاریابی قدرتمند و موثری را برای کسب و کارها اجرا کنند. این کمپین های تبلیغاتی با هدف اطلاع رسانی و اطلاع رسانی به مخاطبان و جذب سرنخ ها و مشتریان جدید راه اندازی می شوند. آژانس های بازاریابی دیجیتال با مشتریان خود برای تعریف اهداف تجاری و شناسایی نیازهای آنها کار می کنند تا کمپین های بازاریابی برای افزایش سود شرکت ایجاد کنند.

اعضای تیم آژانس بازاریابی دیجیتال متخصصانی هستند که هر کدام به بخشی از استراتژی های بازاریابی دیجیتال تسلط دارند. این متخصصان مسئول برنامه ریزی و سازماندهی جلسات منظم ماهانه یا چند ماهه با شرکت ها برای به دست آوردن اطلاعات لازم در مورد اهداف تجاری جدید هستند. این افراد سپس با تیم خود برای طراحی بهترین استراتژی بازاریابی برای آن شرکت همکاری می کنند. پس از طراحی استراتژی ها، کمپین های تبلیغاتی بر اساس آن ها اجرا می شوند تا به نتایج مطلوب دست یابند.

در خاتمه، خدمات کلی آژانس دیجیتال مارکتینگ را می توان در زیر فهرست کرد.

پیاده سازی و مدیریت مستمر کمپین های بازاریابی از ابتدا تا انتها

مدیریت و بهینه سازی وب سایت ها برای موتورهای جستجو

تجزیه و تحلیل عملکرد وب سایت و ایجاد تغییرات برای بهبود عملکرد وب سایت

بهبود تجربه کاربری از وب سایت یا کمپین ها

شناسایی و رفع خرابی لینک های وب سایت

تحقیق و یادگیری مستمر برای اطلاع از بازاریابی و روندها یا پیشرفت های جدید در صنعت

طراحی تصاویر کمپین بازاریابی

اجرای کمپین های بازاریابی در شبکه های اجتماعی

بازاریابی ویدئویی اجرای کمپین ها

راه های جدیدی برای افزایش تعداد بینندگان علاقه مند پیدا کنید

بهینه سازی کمپین های بازاریابی و تبلیغات برای کاربران موبایل

برای آموزش و اطلاع رسانی به مخاطبان هدف، محتوای با کیفیت ایجاد کنید.

اجرای کمپین های ایمیل مارکتینگ

آژانس های دیجیتال مارکتینگ چه خدماتی ارائه می دهند؟

همانطور که گفتیم، آژانس های دیجیتال مارکتینگ در شناسایی آخرین روندها و اخبار بازاریابی و استفاده از بهترین ابزارها و استراتژی ها برای کمک به کسب و کارها برای پیشی گرفتن از رقبا تخصص دارند. به همین دلیل است که بسیاری از شرکت‌ها برای مدیریت کمپین‌های بازاریابی و افزایش دیده شدن برند به صورت آنلاین به آژانس‌های بازاریابی دیجیتال متکی هستند.

خدمات ارائه شده توسط آژانس های دیجیتال مارکتینگ را می توان در لیست زیر دسته بندی کرد.

شناسایی، طراحی و اجرای استراتژی های بازاریابی موثر: آژانس های بازاریابی دیجیتال با مشتریان خود برای طراحی و اجرای استراتژی های بازاریابی سفارشی برای کسب و کار خود کار می کنند. انتخاب استراتژی بازاریابی مناسب به کسب و کارها کمک می کند تا به بهترین بازگشت سرمایه (ROI) دست یابند.

پیگیری و نظارت بر پیشرفت کمپین و ارائه گزارش های جامع: آژانس های دیجیتال مارکتینگ به طور مداوم پیشرفت کمپین های بازاریابی مشتریان خود را رصد می کنند و گزارش های جامع و جامعی از پیشرفت و نتایج کمپین های بازاریابی ارائه می دهند.

ارزیابی نتایج کمپین بازاریابی: آژانس های بازاریابی دیجیتال نتایج به دست آمده از اجرای استراتژی های بازاریابی و تبلیغاتی مشتریان خود را ارزیابی و تجزیه و تحلیل می کنند تا سودآورترین اقدامات را تعیین کنند.

افزایش تعداد مخاطبان علاقه مند و فروش: به طور کلی هدف اصلی آژانس های دیجیتال مارکتینگ افزایش ترافیک وب سایت و افزایش تعداد مخاطبان بالقوه و فروش کسب و کار با ایجاد و اجرای کمپین های بازاریابی خلاقانه و موثر است.

آژانس های بازاریابی دیجیتال اغلب مکمل تیم های فروش شرکت ها هستند. این آژانس‌ها حساب‌های رسانه‌های اجتماعی و ایمیل‌های تجاری را مدیریت می‌کنند، موفقیت کمپین‌ها را ردیابی و اندازه‌گیری می‌کنند و از طریق استراتژی‌های بازاریابی موثر به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا مخاطبان را جذب کنند و فروش را افزایش دهند.

انواع آژانس های دیجیتال مارکتینگ

اگر با دیجیتال مارکتینگ و حوزه خاص آژانس های دیجیتال مارکتینگ آشنا نباشید، انتخاب آژانس دیجیتال مارکتینگ مناسب برای اهداف کسب و کارتان برایتان سخت خواهد بود. برخی از آژانس های بازاریابی دیجیتال بر ارائه یک سرویس بازاریابی دیجیتال متمرکز می شوند، در حالی که برخی دیگر شامل خدمات متنوعی هستند.

به یاد داشته باشید، انتخاب بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارتان به بودجه، اهداف و چشم انداز بازاریابی و نیازهای بازاریابی شما بستگی دارد. در این بخش متداول ترین انواع آژانس های دیجیتال مارکتینگ را معرفی می کنیم.

آژانس دیجیتال مارکتینگ

آژانس های دیجیتال مارکتینگ به کسب و کارها کمک می کنند تا از طریق یک یا چند کانال بازاریابی آنلاین مانند وب سایت ها، وبلاگ ها، ایمیل ها، شبکه های اجتماعی و غیره مشتریان را جذب کنند. آژانس ها از طریق این کانال های بازاریابی با مشتریان ارتباط برقرار می کنند و آنها را متقاعد می کنند که از کسب و کار خرید کنند.

این آژانس ها همچنین خدمات "همه مارکتینگ" را به مشتریان خود ارائه می دهند. بازاریابی Omnichannel یک روش بازاریابی است که از همه کانال ها برای ایجاد یک تجربه کاربری عالی برای مشتریان استفاده می کند و آنها را در طول "چرخه زندگی مشتری" همراهی می کند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ خدمات کامل

یک آژانس بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل معمولاً بزرگتر از انواع دیگر آژانس های بازاریابی دیجیتال است و طیف گسترده ای از خدمات بازاریابی دیجیتال را به مشتریان خود ارائه می دهد. شرکت ها معمولاً از این نوع آژانس ها برای دریافت خدمات خاصی مانند کمپین های تولید سرنخ یا طراحی وب سایت کمک می گیرند.

همچنین، این نمایندگی ها می توانند مکمل کاملی برای تیم بازاریابی یک کسب و کار باشند. زیرا گاهی اوقات هزینه همکاری با آژانس های بازاریابی برای انجام پروژه های خاص کمتر از هزینه استخدام کارمندان جدید برای تیم بازاریابی است.

آژانس بازاریابی غارتگر

آژانس‌های بازاریابی ورودی، تاکتیک‌ها و استراتژی‌های بازاریابی خاصی را به کسب‌وکارها ارائه می‌کنند که با استراتژی‌های بازاریابی سنتی برون‌گرا متفاوت است. این آژانس‌های بازاریابی بر حضور آنلاین کسب‌وکارها تأثیر می‌گذارند و یافتن آن‌ها را برای عموم آسان‌تر می‌کنند، به مرور زمان به کسب‌وکار اعتماد می‌کنند و در نهایت مشتری کسب‌وکار می‌شوند.

استراتژی‌های مخفیانه می‌توانند نتایج بسیار مطلوبی را در طول زمان به همراه داشته باشند، اما باید توجه داشته باشید که مشاهده نتایج از بازاریابی مخفیانه شش ماه تا یک سال یا بیشتر طول می‌کشد و در مقایسه با سایر استراتژی‌ها، رسیدن به اهداف بازاریابی شما زمان بیشتری می‌برد. 

الگوریتم تازگی محتوا (freshness) گوگل چیست؟

الگوریتم طراوت محتوا یک الگوریتم منحصربفرد است که گوگل توانسته ۳۵ درصد از نتایج جستجو را تغییر دهد. این موضوع آنقدر در دنیای وب سر و صدا ایجاد کرده که توجه بسیاری از کارشناسان سئو را به خود جلب کرده است. گوگل الگوریتم های مختلفی مانند الگوریتم مرغ مگس خوار را معرفی کرده است که هدف آنها بهبود نتایج است. الگوریتم طراوت یکی از الگوریتم های گوگل است که به کاربر اجازه می دهد تا محتوای دقیق مرتبط با موضوع مورد نظر خود را پیدا کند. اگر به دنبال نتایج یک مسابقه فوتبال هستید، خوشحال نمی شوید که وارد سایت شوید و نتایج بازی هفته گذشته را ببینید و از آن سایت خارج شوید. در واقع، الگوریتم تازگی محتوا، علف های هرز را از چمن سبز بیرون می کشد و اجازه نمی دهد محتوای بی معنی مانند علف های هرز در خاک گوگل رشد کند. همچنین این الگوریتم صاحبان سایت را مجبور می کند تا محتوای خود را به روز کنند و محتوای مفیدی را به کاربران خود نشان دهند. خوب، شاید بگویید، آیا این کار الگوریتم پاندا نبود؟ باید بگویم درست است که پاندا روی محتوا هم تاکید دارد. اما این دو با هم تفاوت هایی دارند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این الگوریتم با web-design-mashhad-company من همراه باشید.

الگوریتم تازگی محتوا چیست؟

این الگوریتم جدیدترین مطالب را طبقه بندی می کند. اگر فروشگاه یا سایت خبری دارید، سایت شما باید با انواع محتوایی که روزانه تغییر می کند، از قیمت خودرو گرفته تا انواع اخبار، به روز باشد. تمرکز این الگوریتم بر تازگی محتوا است. هدف این الگوریتم جلب رضایت کاربرانی است که به دنبال محتوای جدید هستند. به طور کلی، برای درک اینکه کاربران شما به چه چیزهایی نیاز دارند و چگونه می توانید آن نیازها را برآورده کنید، می توانید از ابزار Google Analytics معرفی شده توسط خود گوگل استفاده کنید.

الگوریتم اخیر گوگل چگونه بر رتبه وب سایت تاثیر می گذارد؟

برای اینکه محتوای شما توسط الگوریتم به روز رسانی محتوای گوگل فعال شود، باید نکاتی را دنبال کنید که استفاده از سایت شما را آسان می کند و در عین حال توسط روبات های گوگل نیز مفید شناخته می شود. یکی از راه‌های کاربرپسند کردن سایت، پیروی از الگوریتم index-first است. در زیر به بررسی نکاتی می پردازیم که باید بدانید.

1. افزایش زمان کاربر در سایت

مدت زمانی که کاربران در سایت شما صرف می کنند برای گوگل اهمیت دارد. هر چه کاربران بیشتر در سایت شما بمانند، محتوای شما بیشتر با نیازهای آنها مرتبط است و گوگل این موضوع را درک می کند و بر رتبه سایت شما تاثیر می گذارد. اما به یاد داشته باشید، برای گوگل مهم است که کاربران زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند. مشکل حفظ کاربر در اولین بازدید کاربر از یک سایت متوقف نمی شود. به عبارت دیگر، اگر پس از چند ماه به روز رسانی کرده اید و کاربران همچنان مدت زمان مشخصی را در سایت شما صرف می کنند و بیشتر نمی مانند، به این معنی است که به روز رسانی شما چندان کارآمد نیست و گوگل این را می داند. البته گوگل برای رتبه بندی سایت ها از الگوریتم های دیگری مانند الگوریتم رقص گوگل استفاده می کند. البته افزایش این زمان به این معنی نیست که کاربران باید زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند. اگر کاربران در اولین بازدید از سایت شما 2 دقیقه وقت صرف کرده اند، پس از 3 ماه باید به 3 دقیقه نزدیکتر شوند. .

2. از سایت های محتوای جدید لینک دریافت کنید

برای گوگل مهم است که وب سایت هایی که به شما لینک می دهند به روز باشند. همانطور که می دانید، لینک دادن به سایت های دیگر به سایت شما امتیاز خوبی برای وب سایت شما است. اما بسیار مهم است که سایتی که به آن لینک می دهید اطلاعات به روز داشته باشد. تاثیر لینک دادن به وب سایت های به روز بیشتر از لینک دادن به وب سایت هایی با محتوای قدیمی است. این به اعتبار صفحه شما کمک زیادی می کند. اعتبار خط قرمز الگوریتم Eat است.

3. ایجاد اتصال مداوم

اگر سایت شما در حال ساخت بک لینک نیست، به عنوان شرکت طراحی سایت در مشهد مثال اگر تعداد زیادی بک لینک برای یک هفته دریافت می کنید و برای یک ماه هیچ بک لینکی دریافت نمی کنید، ممکن است گوگل فکر کند که از تکنیک های سئو سیاه استفاده می کنید اگر لینک شما را به عنوان هرزنامه شناسایی کنند. .

بهینه سازی سئو از طریق الگوریتم جدید گوگل

جدیدترین الگوریتم علاوه بر تاثیر بر روی رتبه سایت، بر سئو سایت نیز تاثیر می گذارد. اکنون با ما همراه باشید تا یاد بگیرید چگونه با استفاده از این الگوریتم سئو سایت خود را بهبود ببخشید.

1. محتوای به روز داشته باشید

مردم نیز چیزهای جدید را به چیزهای قدیمی ترجیح می دهند، گوگل جای آن را می گیرد. به راستی، چه چیزی بیشتر از محتوای تازه به رضایت گوگل با محتوای شما کمک می کند؟ صفحاتی با تعداد بازدید و توان عملیاتی بالا را در اولویت قرار دهید و سعی کنید آنها را با تغییرات مفید به روز کنید. به روز رسانی محتوای قدیمی وب سایت برای آخرین الگوریتم گوگل بسیار مهم است. محتوای تازه برای کاربران در وب سایت هایی با محتوایی مانند اخبار، ورزش، رویدادها و غیره بسیار مهم است و هرگز به وب سایتی که محتوای قدیمی در این زمینه ارائه می دهد توجه نمی کنند.

2. شبکه های اجتماعی

یکی از معیارهای الگوریتم تازگی محتوا، بررسی ترافیک دریافتی سایت از طریق شبکه های اجتماعی است. سعی کنید محتوای خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا با وارد کردن URL سایت خود در نمایه شبکه اجتماعی خود، ترافیک را از شبکه های اجتماعی دریافت کنید.

3. تاریخچه مقاله را حذف نکنید

یکی از راه‌های بررسی تازگی مطالب، تاریخ انتشار مقالات است. بنابراین، اگر می خواهید در صفحه نتایج گوگل رتبه خوبی کسب کنید، به جای حذف این تاریخ ها، محتوای خود را به روز کنید.

چگونه می توانید محتوای خود را به روز کنید؟

اکنون که اهمیت به‌روزرسانی محتوا برای الگوریتم به‌روزرسانی را می‌دانیم، باید نکاتی را در مورد نحوه به‌روزرسانی محتوا به شما ارائه دهیم.

1. تجزیه و تحلیل گزارش ابزار گوگل

گاهی اوقات در ابزارهای تجزیه و تحلیل گوگل می بینیم که کلمات کلیدی مرتبط با یک مقاله دیگر ترافیک دریافت نمی کنند. بنابراین در اینجا می توانید با انجام تحقیقات کلیدواژه جدید، محتوای خود را به روز کنید.

ابزارهایی مانند Google Search Console و Google Analytics می توانند صفحات سایتی را به شما نشان دهند که ترافیک کمی دارند و نیاز به بهینه سازی و به روز رسانی دارند.

2. هر نوع محتوا را اضافه کنید

محتوای وب سایت شما محدود به مقالات نیست، بلکه شامل انواع لینک ها، تصاویر، اطلاعات، نظرات، فیلم ها و غیره می باشد. بنابراین وقتی می خواهید محتوای خود را به روز کنید، می توانید این موارد را مدیریت کنید.

3. کاربران را به اظهار نظر تشویق کنید

من می دانم که سخت است کاربران را وادار به ارسال اطلاعات در وب سایت ما کنیم. اما اگر می‌دانید یکی از راه‌هایی که الگوریتم تازه‌سازی گوگل از به‌روزرسانی وب‌سایت شما مطلع می‌شود، گذاشتن نظر است، قطعاً نظر خود را در این مورد تغییر خواهید داد.

4. تولید محتوای جدید

اگر مقاله ای در یک موضوع گسترده دارید، می توانید در مورد قسمت های مختلف آن موضوع محتوا تولید کنید و در ترکیب می توانید محتوای جامع و قدرتمندی را برای کاربر تهیه کنید. به عنوان مثال، اگر محتوای شما در مورد الگوریتم های گوگل است، می توانید در مورد هر الگوریتم مانند الگوریتم برت، الگوریتم کبوتر و ... به صورت جداگانه محتوا ایجاد کنید.

طراحی سایت ریسپانسیو چیست و چگونه طراحی می‌شود؟

 طراحی سایت ریسپانسیو یکی از موضوعات داغ در سال های اخیر بوده است. هرکسی که برای کسب و کار خود یک وب سایت ایجاد کرده است به پاسخگویی وب سایت خود فکر می کند. اما طراحی سایت به چه معناست؟

کاربران و بینندگان وب سایت شما می توانند وب سایت شما را در دستگاه های مختلف مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ یا دسکتاپ مشاهده کنند. اگر طراحی وب سایت وردپرس شما واکنش گرا باشد، در تمام این صفحه ها با هر رزولوشن و اندازه ای به درستی نمایش داده می شود. در هیچ یک از این صفحات، شرکت طراحی سایت در مشهد با وجود ابعاد و کیفیت های مختلف، تغییر نامطلوبی در اندازه متن، تصویر، ویدئو، عنوان یا عنوان و سایر عناصر ایجاد نخواهد شد. در طراحی وب ریسپانسیو، تمامی عناصر صفحه با توجه به اندازه و وضوح صفحه تغییر می کنند تا کاربر بهترین حالت را در صفحه نمایش خود مشاهده کند.
اما در سایت هایی که از حالت ریسپانسیو پشتیبانی نمی کنند، عناصر صفحه با توجه به اندازه و وضوح صفحه نمایش کاربر نمایش داده نمی شوند و در برخی از دستگاه ها با مشکل کار می کنند.
از آنجایی که مرور اینترنت از طریق تلفن های همراه web-design-mashhad-company و تبلت ها در سال های اخیر به طور قابل توجهی گسترش یافته است، هنگام طراحی یک وب سایت باید به مسئله دسترسی توجه کافی مبذول شود. طبق آمار، بیش از نیمی از وب سایت ها از طریق تلفن همراه و تبلت قابل دسترسی هستند. بنابراین، ضروری است که طراحی وب سایت شما به نیازهای کاربران با دستگاه ها و نمایشگرهای مختلف پاسخ دهد. در غیر این صورت بازدیدکنندگان زیادی را از دست خواهید داد.
تعداد کاربرانی که از تلفن همراه و تبلت برای مرور وب سایت ها استفاده می کنند به طور مداوم در حال افزایش است. این نشان می دهد که طراحی وب سایت واکنش گرا چقدر اهمیت دارد
نمایش مناسب طراحی وب سایت ریسپانسیو
امروزه محبوب ترین و پربازدیدترین وب سایت ها از طراحی ریسپانسیو بهره می برند. برای مثال یکی از وب سایت هایی که در طراحی ریسپانسیو بسیار خوب عمل می کند، وب سایت NasleWeb است. طراحی این وب سایت گسترده و طولانی است، اما زمانی که مرورگر وب خود را از حالت تمام صفحه خارج می کنید، عرض این وب سایت متناسب با عرض مرورگر شما تغییر می کند. اندازه متون و سایر عناصر موجود در صفحه نیز برای مطابقت با اندازه مرورگر کاهش می یابد.
وقتی یک وب سایت از طراحی ریسپانسیو استفاده می کند، در واقع نشان می دهد که طراحان به عادات و نیازهای مخاطبان احترام بیشتری قائل هستند. این نوع طراحی وب سایت علاوه بر ایجاد زیبایی بصری بیشتر، بازدیدکنندگان را با دستگاه های مختلف جذب می کند. وب مسترهایی که اهمیت این واقعیت را نادیده می گیرند به سرعت از رقابت حذف خواهند شد.
عصر جدید پس از کامپیوترهای رومیزی
بین سال های 2001 و 2012، فروش رایانه های شخصی رومیزی افزایش یافت. در این سال ها خانواده ها سعی می کردند با خرید کامپیوترهای رومیزی از مزیت آن بهره ببرند و از کامپیوترهای خانگی خود برای مطالعه، وبگردی، تماشای فیلم و سریال، بازی و ... استفاده می کردند.
بسیاری از کاربران برای بهینه سازی و سرعت بخشیدن به کار خود کامپیوترهایی را برای دفاتر، مراکز تجاری و سازمان ها خریداری کرده اند. تعداد خریداران کامپیوترهای رومیزی تا سال 2012 همچنان در حال افزایش بود. اما برای اولین بار، فروش رایانه های شخصی رومیزی برای اولین بار پس از یک روند چند ساله به شدت کاهش یافت. در بین کاربران اینترنت تغییراتی ایجاد شده است.
از سال 2012، دستگاه های کوچک مانند تلفن های همراه و تبلت ها به طور فزاینده ای محبوب شده اند. در آینده استفاده از این وسایل کوچک برای استفاده روزانه و وبگردی رایج خواهد شد. رایانه های رومیزی و لپ تاپ ها به تدریج جای خود را به تبلت ها و تلفن های همراه می دهند. همانطور که گفته شد، تعداد افرادی که از طریق موبایل به وب سایت ها دسترسی پیدا می کنند در حال افزایش است.
در عین حال، برنامه های زیادی برای کار با سیستم عامل مدرن طراحی شده است تا نیازهای کاربران را برآورده کند. اما هنوز نیاز به مدیریت صحیح وب سایت در تلفن های همراه وجود داشت. این امر به ویژه در وب سایت های خبرگزاری ها صادق است. بر اساس اطلاعات مرکز تحقیقات پیو، حدود 60 درصد از کاربران موبایل و تبلت ترجیح می دهند اخبار را در وب سایت های تلفن همراه بخوانند. برای این کاربران، خواندن اخبار در یک وب سایت در اولویت استفاده از تلفن همراه است.
اگرچه طراحی گوشی های تلفن همراه برای شرکت ها بسیار مهم است، اما همانطور که گفته شد، در برخی موارد مانند اخبار، کاربران اغلب به طور مستقیم از وب سایت استفاده می کنند.
طراحی وب ریسپانسیو راه حلی برای انطباق با تغییرات عصر جدید است
طراحی سایت ریسپانسیو بهترین راه حل برای تطبیق با عصر جدید است. یک وب سایت با طراحی واکنش گرا از قابلیت "تشخیص رسانه" برای درک اندازه و وضوح صفحه نمایش کاربر استفاده می کند. سپس بر اساس این پارامترها و کیفیت، تصویر و متن صفحه را تغییر می دهد تا مطابق با اندازه صفحه اجرا شود و بی عیب به نظر برسد.
به عنوان مثال، هنگامی که این مقاله را با استفاده از رایانه رومیزی در وب سایت دستیار توسعه می خوانید، عرض ستون نوشته قابل مشاهده است و ستونی در کنار صفحه وجود دارد که شامل عناوین مقالات و قسمت های دیگر این سایت است. وقتی سایز مرورگر خود را کاهش می دهید، عرض ستون های پست کاهش می یابد و پست ها مطابق با اندازه جدید نمایش داده می شوند. اگر دوباره حجم مرورگر خود را کاهش دهید، می بینید که نوار کناری نمایش داده نمی شود و تنها ستون حاوی متن و تصاویر مقاله به شما نمایش داده می شود.
در هنگام مشاهده صفحات وب در تبلت ها و تلفن های همراه نیز به همین صورت است و با تغییر اندازه و عرض صفحه نمایش، چیدمان عناصر صفحه با اندازه صفحه نمایش کاربر تطبیق داده می شود. بنابراین در وب سایت های طراحی سایت ریسپانسیو مانند طراحی قدیمی، با تغییر اندازه صفحه نمایش با خطای صفحه و نمایش نادرست مواجه نمی شویم. نتیجه: نمایش دقیق و بی عیب وب سایت شما در هزاران دستگاه با اندازه های مختلف.

آموزش جامع سوشیال سیگنال (Social Signal)

 آموزش سیگنال اجتماعی: قبلا در آموزش سئو خارجی گفته شد که یکی شرکت طراحی وب سایت در مشهد از مهم ترین عوامل افزایش رتبه سئو سایت، فعالیت در شبکه های اجتماعی (سیگنال اجتماعی) و افزایش محبوبیت سایت است. گفته شده است که گوگل برای محبوبیت سایت ها در وب و بین کاربران اهمیت زیادی قائل است و یکی از راه های تحلیل محبوبیت سایت، سنجش شبکه های اجتماعی سایت در دنیای مجازی است.

اما این اندازه گیری چگونه و بر اساس چه جنبه هایی انجام می شود؟ برای افزایش محبوبیت خود در شبکه های اجتماعی چه کنیم؟ از چه ترفندهایی می توان برای بهبود تکنیک های سیگنال دهی اجتماعی استفاده کرد؟
در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد و در نهایت نحوه ارائه به عموم را به شما آموزش خواهیم داد.
نماد اجتماعی چیست؟
سیگنال های اجتماعی یا سیگنال های اجتماعی به ارتباط مخاطبان شما با شما در شبکه های اجتماعی و رفتار آنها نسبت به شما اشاره دارد.
مخاطبان قدرت انجام بسیاری از اقدامات مهم در رسانه های اجتماعی را دارند. این اقدامات شامل موارد زیر است:
سوار شو
انتقاد
اظهار نظر یا ایجاد نظر (نظر)
لمس کنید یا به اشتراک بگذارید
البته سایر اقدامات در شبکه های اجتماعی توسط کاربر قابل انجام است مانند گزارش صفحه به عنوان هرزنامه یا حذف لیست مشترکین و ....
اما موارد مهم در سیگنال اجتماعی سئو گوگل مواردی است که در بالا ذکر شد.
چرا Social Signal ایجاد شد؟
تا سال 2012، مهم ترین عامل گوگل در اندازه گیری محبوبیت یک سایت، تجزیه و تحلیل لینک هایی بود که در آن سایت به پایان می رسید. اهمیت بک لینک مدیران سایت را به سمت سئو کلاه سیاه و لینک سازی مصنوعی سوق داده است و نتایج گوگل مملو از سایت های تبلیغاتی است که با استفاده از لینک سازی مصنوعی به نتایج بسیار خوبی دست یافته اند.
این مشکل برای کاربران بسیار آزاردهنده بوده است. بنابراین، مدیران گوگل تصمیم گرفتند ارزش لینک ها را کاهش دهند و این کاهش عدم اطمینان را در الگوریتم های مدرن خود اعمال کردند. با این حال، قطعاً باید جایگزین مناسبی برای پیوندها در نظر گرفته شود.
انتخاب مدیران گوگل برای این موضوع سیگنال های اجتماعی بوده است. در آن زمان شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک به تازگی در بین مردم محبوب شده بودند که به خوبی می توانست میزان محبوبیت یک سایت را در بین مخاطبانش بسنجد.
گوگل با استفاده از سیگنال های اجتماعی، به طور مستقیم اعتماد و محبوبیت کاربران را در سایت ها اندازه گیری می کند و علاوه بر این، به طور منظم محبوبیت پست های آن شبکه را در بین مخاطبان (با استفاده از تعداد اشتراک پست ها) تجزیه و تحلیل می کند.
حال سوال این است که کدام شبکه های اجتماعی و چگونه سیگنال اجتماعی را اندازه گیری کنیم؟ کدام شبکه ها تاثیر زیادی دارند و کدام یک تاثیر کمی دارند؟
کدام شبکه ها برای Social Signal مناسب هستند؟
تعداد شبکه های اجتماعی می تواند بیش از 200 باشد و هر روز در حال افزایش هستند. اما کدام شبکه اجتماعی برای سئو وب سایت ما مفید است؟
قبل از پاسخ به این سوال، باید بدانیم که شاخص های اجتماعی چگونه و با چه معیارهایی اندازه گیری می شوند.
اگر مقالات آموزش لینک سازی را بخوانید، می گوید که هر لینک به طور مستقیم و غیر مستقیم برای سئو سایت مفید است. روش مستقیم به معنای مقداری است که از طریق لینک به صفحه شما منتقل می شود و توسط گوگل اندازه گیری می شود، در حالی که روش غیر مستقیم بازدیدی است که توسط مخاطب با لینک صفحه شما ثبت می شود.
به گفته moz، در Social Signal هم همینطور است. هر پستی که در یک شبکه اجتماعی آپلود می شود می تواند به طور مستقیم و غیرمستقیم برای سایت ارزشمند باشد.
روش مستقیم ارزشی است که گوگل برای لایک ها، نظرات و اشتراک گذاری های پست شما قائل است و آن را به سایت شما ارسال می کند و روش غیر مستقیم بازدیدهایی است که پست به سایت شما وارد می کند که باعث ایجاد ترافیک و در نتیجه افزایش سئو سایت می شود. سایت شما.
بر اساس عوامل فوق، اکنون می توانیم بفهمیم که کدام شبکه های اجتماعی می توانند از طریق سیگنال های اجتماعی برای سئو وب سایت مفید باشند.
اولین معیاری که در انتخاب شبکه اجتماعی خود باید در نظر بگیریم، حضور مخاطب در آن است. هرچه تعداد بازدیدکنندگان فعال بیشتر باشد، شانس دریافت بازدید از پست، لایک، نظر، اشتراک گذاری و بازدید از وب سایت بیشتر می شود.
از طرفی باید دید کدام شبکه های اجتماعی امکان قرار دادن لینک در نشریات را به ما می دهند.

Disavow چیست؟ حذف بک لینک های مخرب و اسپم

 هر سال الگوریتم وب گوگل میلیون ها صفحه و بک لینک را اسکن می کند شرکت طراحی وب سایت در مشهد تا محتوای هرزنامه را شناسایی کند و در نتیجه از کاربران خود محافظت کند. در حال حاضر، بسیاری از وب‌سایت‌های موفق و غیرمنتظره در همه جا مشمول جریمه‌های گوگل برای اسپم و بک لینک‌های بد هستند.

اگر وب سایت شما بخش مهمی از کسب و کار شما است، باید به طور مرتب آن را بررسی کنید و مطمئن شوید که هیچ لینک مضری برای جلوگیری از جریمه های گوگل وجود ندارد. Disavow یک ابزار گوگل است که به شما کمک می کند تعداد لینک های سایت خود را مدیریت کنید و در نتیجه از وب سایت شما محافظت می کند.
چرا و چه زمانی باید بک لینک را حذف کنیم؟
لینک ها بسیار ارزشمند هستند، لینک های بیشتر به سایت شما، سئوی سایت شما بهتر است، اما لینک های کمتر می تواند به سئو سایت شما آسیب برساند. بنابراین باید شبه اسپم ها و لینک های غیر طبیعی را حذف کنید، در غیر این صورت منتظر پنالتی گوگل خواهید بود.
در ادامه نحوه شناسایی لینک های مخرب و نحوه استفاده از ابزار Desavow برای حذف آنها را توضیح خواهیم داد.
چگونه لینک های خطرناک را شناسایی کنیم؟
پیوندهای بد یا مضر عبارتند از:
صفحاتی که فقط برای جمع آوری پیوندها ایجاد شده اند.
سایت های اسپم
پیوندها در نظرات اسپم
پیوندهایی از سایت های خارج از کشور هدف.
گوگل بر این باور است که لینک های موجود در صفحات شما گواهی بر کیفیت محتوا و وب سایت شما هستند و به همین دلیل اصالت و همچنین کمیت و کیفیت لینک های ورودی و خروجی بسیار مهم است.
یک بک لینک خوب می تواند اعتبار دامنه، اعتبار صفحه، دیده شدن موتور جستجو و رتبه های بالاتر را برای شما به ارمغان بیاورد. یک بک لینک بد برعکس است اما به یاد داشته باشید که حذف لینک نمی تواند بیش از حد باشد و شما قصد ندارید همه لینک ها را حذف کنید.
آیا استفاده از مجوز اجباری است؟
زمانی که این ابزار گوگل برای اولین بار معرفی شد، الگوریتم پنگوئن گوگل (الگوریتمی که لینک های شما را اندازه گیری می کند) هوشمندتر شد و اساسا در شناسایی و حذف لینک های هرزنامه ماهرتر شد. اما فراموش نکنید که هیچ الگوریتمی کامل نیست و هنوز لینک های مخربی به سایت شما می آیند. اگرچه نرخ جریمه گوگل تا حدی کاهش یافته است، اما کارمندان گوگل همچنان لینک های غیر موتوری را بررسی می کنند و جریمه ها را بررسی می کنند.
به اختصار، با استفاده از ابزار Disavow؛ شما می توانید به راحتی از بک لینک ها اجتناب کنید و سطح محافظتی برای سایت خود ایجاد کنید.
قبل از حذف بک لینک ها چه باید کرد؟
هرگز فراموش نکنید که حذف (حذف) یک پیوند آخرین راه حل شماست. حذف لینک به این معنی است که به گوگل می گویید که لینک مورد نظر سایت شما را تهدید می کند.
دریافت لینک های تصادفی می تواند به سئوی شما آسیب برساند. قبل از اینکه به مرحله بی اعتبار کردن یک لینک بروید، ساده ترین راه حل این است که به منبع لینک بروید و از آن مرجع بخواهید که لینک شما را حذف کند.
بهترین گزینه تماس مستقیم با صاحب سایت ارسال کننده است. در بیشتر موارد پیدا کردن شماره تماس یا ایمیل آسان است. اگر نمی توان به طور مستقیم یا غیرمستقیم با سایت ارجاع دهنده تماس گرفت، باید پیوند را حذف یا باطل کنید.
چگونه بک لینک های مخرب را شناسایی کنیم؟
شناسایی لینک های مخرب می تواند دشوار باشد، اما قبل از استفاده از ابزار تأیید، تأیید یک مرحله مهم و مهم است. اگر وب سایت قوی دارید و محتوای شما جالب است، باید بک لینک داشته باشید و در بین بک لینک های زیاد قطعا یک لینک بد است.
چندین ابزار رایگان برای بازدید و مشاهده تمام لینک های ورودی به سایت شما وجود دارد. در هر ابزار نمونه، دامنه خود را با ورود به ابزار مناسب وارد کنید. با این کار می توانید لیست کاملی از لینک های ورودی را مشاهده کنید.
اکنون باید لینک های بد را از لینک های خوب تشخیص دهید. نگران نباشید، ابزارهایی برای آن وجود دارد. به عنوان مثال ابزار جستجوگر بک لینک Semrush یکی از بهترین ابزارها برای این کار است.
با استفاده از این ابزار می توانید مطمئن باشید که هر لینکی که از این تست پراید بیرون می آید از کیفیت بالایی برخوردار است.
مراحل استفاده از SEMrush
برای ثبت نام به سایت SEMrush.com مراجعه کرده و روی گزینه ورود در سمت راست کلیک کنید. مشخصات خود را وارد کنید و حساب کاربری خود را ایجاد کنید.
سپس به داشبورد رفته و روی گزینه admin و سپس روی داشبورد و در نهایت روی گزینه add new project کلیک کنید. URL خود را در فیلد وارد کنید و نامی برای پروژه انتخاب کنید و سپس روی SAVE کلیک کنید.
بر روی گزینه "Backlink Audit" کلیک کنید و سپس پیکربندی کنید. سپس روی کمپین فیلد فیلد کلیک کنید و شروع به بررسی بک لینک کنید. در اینجا بهتر است گزینه «دامنه ریشه» را انتخاب کنید. اکنون کار بررسی اتصال شما آغاز می شود و ده دقیقه بیشتر طول نمی کشد.
آموزش پرتاب بک لینک
آخرین مرحله، استفاده از ابزار Disavow، سخت ترین بخش کار است. در این مرحله، شما لیستی از بک لینک های بد دارید.
حالا وارد ابزار Google Disavow شوید. وارد وب‌سایتی که می‌خواهید استفاده کنید، روی «Disable Link» کلیک کنید. در این مرحله یک اخطار دریافت خواهید کرد. از آنجایی که مراحل قبلی را انجام داده اید و از مخرب بودن لینک مطمئن هستید، می توانید این هشدار را نادیده بگیرید.
روی "انتخاب فایل" کلیک کنید و فایل txt را انتخاب کنید، سپس روی ارسال کلیک کنید. Google درخواست شما را بررسی می کند و پیوندها ظرف چند روز حذف خواهند شد.
ذکر این نکته ضروری است که Disavow ریسک بالایی دارد و می تواند اثرات منفی بر روی سایت شما داشته باشد. بنابراین اگر در استفاده از این روش تخصص کافی ندارید، مطمئن شوید که از دانش و تجربه متخصصان برای جلوگیری از عواقب منفی استفاده می کنید.

حل مشکل آپلود نشدن تصویر در وردپرس با ۶ روش مختلف

 گاهی اوقات لازم است تصویری را در سایت وردپرس خود آپلود کنید، شرکت طراحی سایت مشهد اما با خطا مواجه می شوید. برای مثال ممکن است با خطای http مواجه شوید یا پیام زیر ظاهر شود. برای حل مشکل لود نشدن تصویر در وردپرس چه باید کرد؟

هنگام بارگیری فایل خطایی روی داد. دوباره امتحان کنید.
این خطا نمی تواند تصاویر شما را در سایت شما آپلود کند و سایت شما را از کار می اندازد. اگر این اتفاق بیفتد، نمی توانید عکس خود را آپلود کنید. اما می توانید کاری کنید که این محدودیت برای شما از بین برود.
هنگام بارگیری تصاویر خطایی روی داد
در این مرحله این سوال مطرح می شود که چگونه می توان این مشکل را حل کرد. در زیر راه حلی برای این مشکل معرفی می کنیم. تا 99٪ از وردپرس تصاویر آپلود نمی شود را می توان حل کرد. بنابراین خواندن این درس برای حل این مشکل ضروری است.
آپلود نکردن تصاویر وردپرس را رفع کنید
موارد مختلفی وجود دارد که می تواند باعث از کار افتادن سایت شما شود. برای رفع این مشکل در سایت خود می توانید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. انجام این مراحل آسان است، فقط این مقاله را تا انتها بخوانید. بنابراین می توان در زمان کوتاهی در چنین حادثه ای با آن مقابله کرد.
در واقع شما باید هر یک از گزینه های ذکر شده مرتبط با مشکل خود را دریابید و سپس بر اساس راه حل ذکر شده مشکل خود را حل کنید. این مشکل می تواند به طور خودکار در وب سایت شما ظاهر شود و از آپلود تصاویر جلوگیری کند. این مشکلات و راه حل های آن را در اختیار شما کاربران عزیز وردپرس قرار داده ایم.
دلیل اول - مشکل اتصال اینترنت شما به سرور سایت و عدم سرعت ورودی اینترنت شما
شایع ترین علت این خطا دانلود و اتصال و قطع اینترنت شما هنگام آپلود تصاویر است. در برخی موارد، سرعت دانلود شما حتی ممکن است کاهش یابد. برای اطمینان از اینکه این دلیل خطا نیست، بهتر است یک تصویر بسیار کوچک (مثلاً 2 کیلوبایت) بارگذاری کنید. اگر تصویر در اندازه کوچک آپلود شده است، برای جلوگیری از پیام خطای وردپرس، هاست یا ارائه دهنده اینترنت خود را تغییر دهید. ?
در چنین مواقعی چون ارتباط شما با سرور قطع می شود، نمی توانید تصاویر مورد نظر را از فایل مالتی مدیا خود دانلود کنید. این مشکل به راحتی قابل حل است و جای نگرانی نیست.
دلیل دوم: کش جاوا اسکریپت در وردپرس
زمانی که جاوا اسکریپت شما کش است، مشکل دیگری ایجاد می شود. به دلیل کش جاوا، آپلود کننده فایل نمی تواند به درستی کار کند و در نتیجه ممکن است با این خطا مواجه شوید. به دلیل این مشکل آپلود تصاویر قطع می شود.
برای اطمینان از اینکه این دلیل خطا نیست؛ وارد پوشه Wp-Content/Uloads شوید و بررسی کنید که آیا پوشه ای به نام Js_Cache در آن پوشه ایجاد نشده است. اگر این پوشه وجود دارد، آن را حذف کنید تا مشکل حل شود. و اگر وجود نداشت مشکل سایت شما جای دیگری است.
دلیل 3: مشکل از Mod_Security است.
اگر در تنظیمات امنیتی شما مشکلی وجود داشته باشد، در حین دانلود با خطایی به شما نمایش داده می شود. برای حل این مشکل، ابتدا از کارفرمای خود در مورد مسائل مربوط به سیاست امنیتی سوال کنید. اگر نمی‌توانیم مشکل را برطرف کنیم یا اگر می‌خواهید خودتان مشکل را برطرف کنید، می‌توانید خودتان با استفاده از فایل htaccess این کار را انجام دهید. برای این کار می توانید به راحتی کد زیر را به .htaccess خود اضافه کنید.
 
SecFilterEngine خاموش است
SecFilterScanPOST غیرفعال است
 
دلیل چهارم: مشکل در فایل های وردپرس
یکی دیگر از دلایل این مشکل می تواند مشکلات یا تغییرات در فایل های سیستم وردپرس باشد. خوشبختانه این مشکل راه حل بسیار ساده ای دارد. برای حل این مشکل، اگر وردپرس شما به روز نیست، فقط وردپرس را به روز کنید.
با این حال، تنها کاری که باید انجام دهید این است که وردپرس را به صورت دستی آپدیت کنید تا زمانی که وردپرس به روز می شود، فایل های سیستم بازیابی شوند. به این ترتیب فایل های مشکل دار به این ترتیب حل خواهند شد. بسیار آسان!
دلیل پنجم: وجود افزونه های ناسازگار
شما از افزونه های مختلفی برای بهبود عملکرد سایت خود استفاده می کنید. برخی از این افزونه ها با سایر افزونه ها تداخل دارند و در عملکرد سایت شما اختلال ایجاد می کنند. این افزونه ها به عنوان پلاگین های ناسازگار شناخته می شوند. برای حل این مشکل چندین روش وجود دارد که باید آنها را دنبال کنید.
ابتدا تمام افزونه های وب سایت خود را غیرفعال کنید. سپس دوباره تصویر را آپلود کنید. اگر تصویر بارگذاری شده است، پس مشکل از افزونه های سایت شماست. در غیر این صورت باید سراغ راه حل دیگری بروید. برای شناسایی افزونه متناقض، افزونه ها را یکی یکی غیرفعال کنید تا مشخص شود کدام افزونه مانع عملکرد سایت شما می شود.
توجه داشته باشید که این مشکل ممکن است به دلیل قالب استفاده شده در سایت شما نیز ایجاد شود که ممکن است به شما در شناسایی مشکل کمک کند.
دلیل ششم: سطح دسترسی پوشه
آخرین دلیل خطای آپلود تصویر وردپرس، تنظیم نکردن سطح دسترسی پوشه آپلود است. برای پاسخ به این سوال باید وارد فایل منیجر هاست خود شوید، سپس پوشه Wp-content را باز کنید، سپس روی پوشه Uploads راست کلیک کرده و Change Location را کلیک کنید.
باید مجوزهای این پوشه را روی 744 تنظیم کنید. سپس آپلودها را وارد کنید و اگر زیرپوشه های این پوشه را دارید سطح دسترسی آنها را به 744 تغییر دهید. این مشکل شما را حل کند. آموزش سطح دسترسی چیست؟ در مورد تغییر سطح دسترسی یا مجوز فایل در وردپرس مطالعه کنید و به راحتی می توانید این مشکل را در سایت خود برطرف کنید.

سئو کلاه سیاه چیست؟

 سئو کلاه سیاه به بسیاری از روش ها و اقداماتی اطلاق می شود که شرکت طراحی وب سایت در مشهد استانداردها و شرایط خدمات موتورهای جستجو مانند گوگل را برای افزایش رتبه سایت برای کلمات کلیدی نقض می کند. اصطلاح کلاه سیاه معمولاً برای توصیف هکرها، سازندگان ویروس و افرادی که از رایانه برای انجام کارهای غیراخلاقی استفاده می کنند استفاده می شود.

تعریف سئو کلاه سیاه در این مقاله چیست؟ ما استراتژی ها و تکنیک های معروف به سئو کلاه سیاه را می شناسیم. چگونه سئو کلاه سیاه را گزارش کنیم؟ سئو کلاه سیاه چگونه می تواند بر شما و سایت شما تأثیر بگذارد؟
بسیار مهم است که همه کارشناسان سئو، کارشناسان سئو و افرادی که خدمات سئو دریافت می کنند بدانند که اجرای استراتژی ها و تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه باعث جریمه شدن شما توسط موتور جستجوی گوگل (Google Penalty) و در نتیجه نام سایت یا حذف آن می شود. از نام شما وب سایت از بالای لیست ارجاع.
تعریف سئو کلاه سیاه چیست؟
سئو کلاه سیاه در واقع شامل مجموعه ای از اقدامات دقیق است که سعی در افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جستجو دارد. این مجموعه اقدامات در برابر الزامات موتور جستجو برای همه افرادی که در راهنمای Google Webmaster و راهنمای Bing Webmaster فهرست شده اند در دسترس هستند.
این بسیار مهم است که از خود بپرسید آیا کاری که من انجام می دهم برای کاربر مفید است یا فقط راهی برای نمایش بیشتر در موتورهای جستجو است؟
پاسخ به این سوال مشخص می کند که آیا روش استفاده شده مغایر با شرایط دستورالعمل های وب مستر مرورگر است یا خیر؟ اگر روشی که استفاده می کنید رتبه شما را افزایش می دهد، اما ارزشی برای کاربر ایجاد نمی کند، به احتمال زیاد یک روش سیاه سئو است.
تکنیک های سئو کلاه سیاه را کشف کنید
کنترل خودکار محتوا
Doorway Pages (مقاله گوگل در مورد فناوری Doorway Pages)
پنهان کردن لینک ها و متن
کلمات کلیدی غیر واقعی
یک رقیب یا سئو منفی را گزارش دهید
راننده پنهان
اطلاعات جعلی را به موتور جستجو بدهید
پست مهمان در وب
مدیریت لینک (از جمله خرید بدون لینک)
تکراری شدن صفحات
ارسال پیوند، چرخش پیوند یا شبکه های پیوند
یک صفحه یا دامنه یا زیر سایت با محتوای تکراری ایجاد کنید
استفاده از Rich Snippets گوگل به عنوان هرزنامه
صفحات خودکار را بر اساس کلمات کلیدی گوگل ایجاد کنید
باج افزار ویروس سایت هایی با رفتار مشکوک مانند تروجان ها و سایر بدافزارها
چگونه سئو کلاه سیاه را گزارش کنیم؟
دو دلیل وجود دارد که ممکن است بخواهید سئوی کلاه سیاه را گزارش دهید، یا سایت شما توسط هک های مخرب، ویروس ها یا سئوی منفی با لینک های هرزنامه مورد حمله قرار گرفته است یا با جستجوی کلمات کلیدی رقابتی نتایج اسپم دریافت می کنید. شما در حال مشاهده سایت خود هستید. در حالت دوم می توانید با مراجعه به گوگل وبمستر تولز گزارش سئو کلاه سیاه را برای گوگل ارسال کنید. البته سعی کنید با دقت از آن استفاده کنید زیرا دادن گزارش های نادرست می تواند به عنوان سئو کلاه سیاه تلقی شود.
اگر سایت شما توسط یک هک مخرب، ویروس یا بدافزار مورد حمله قرار گرفته است، پس از حذف کد مخرب، درخواست اسکن بدافزار را بدهید.
اگر سایت شما پس از تماس با Negative SEO و درخواست حذف لینک از مدیر سایتی که آن لینک ها را در سایت شما قرار داده است مورد حمله لینک های اسپم قرار گرفته است، لطفا از قسمت Spam Link Report استفاده کنید.این کار را در گوگل وبمستر انجام دهید.
چرا باید از سئو کلاه سیاه اجتناب کنیم؟
سئو کلاه سیاه می تواند سایت شما را توسط گوگل یا سایر موتورهای جستجو جریمه کند. اگرچه می‌توانید ترافیک سایت خود را افزایش دهید و در کوتاه‌مدت به موفقیت برسید، اما جریمه‌ها و جریمه‌های گوگل هر روز پیچیده‌تر می‌شوند و می‌توانند اثرات جبران‌ناپذیری بر ترافیک و رتبه سایت شما داشته باشند. میلیون ها کاربر هر روز در گوگل جستجو می کنند، آیا به نفع شماست که در لیست قرار نگیرید؟
آیا روش های سئو کلاه سیاه برای شما مناسب است؟
پاسخ به این سوال کاملا به هدف شما از راه اندازی یک وب سایت بستگی دارد و اگر به فکر راه اندازی یک کسب و کار بلندمدت هستید و پاسخ شما به این سوال مثبت است، باید از سئو کلاه سیاه خودداری کنید و به جای دیگری نگاه کنید. رتبه شما در موتورهای جستجو
اگر در مورد تکنیک های جدید سئو کلاه سیاه سوالی دارید، در قسمت نظرات وبسایت بپرسید.

۶ ابزار مفید برای لینک سازی خارجی چیست؟

 پس از آماده سازی فرآیند ارزیابی بک لینک خود برای انجام و شرکت طراحی وب سایت در مشهد تجزیه و تحلیل پیشرفت آن، باید از بهترین ابزارهای ارائه شده در اینجا استفاده کنید:

1. گوگل وبمستر: با استفاده از این ابزار می توانید موقعیت سایت خود را بررسی کنید و ببینید چه عبارات جستجویی را در نتایج نشان می دهید. دریافت گزارش بک لینک های گوگل وبمستر به شما کمک می کند تا در صورت نیاز استراتژی پیوند خارجی خود را تنظیم یا تغییر دهید.
2. My Links را بررسی کنید: می توانید از این صفحه برای بررسی لینک های داخلی و خارجی خراب سایت خود استفاده کنید.
3. Moz: این وب سایت بهترین وب سایت برای سئو وب سایت و آنالیز لینک وب سایت است که تمامی لینک هایی که به وب سایت شما داده شده را نشان می دهد.
4. Open Site Explorer: این یک ابزار منحصر به فرد برای تجزیه و تحلیل بک لینک سایت و شناسایی میزان محبوبیت لینک است، بنابراین می توانید سایت خود را بررسی کنید.
5. Ahrefs: این سایت همچنین جامع ترین ابزارها را برای تجزیه و تحلیل وب سایت، بک لینک، اعتبارسنجی دامنه، اعتبار سنجی صفحه و غیره ارائه می دهد.
6. رتبه بندی: این سایت شاید یکی از مفیدترین سایت هایی باشد که به شما کمک می کند بک لینک دریافت کنید زیرا لینک های ساخته شده توسط رقبا را به شما نشان می دهد و می توانید با بررسی کامل رقبای خود یک استراتژی ساخت لینک ایجاد کنید.
چرا لینک سازی در سئو بسیار مهم است؟
پیوندهای داخلی و خارجی هر دو مهم هستند. در واقع، هنگامی که خزنده‌های گوگل صفحه‌ای را ایندکس می‌کنند، برای خرید به لینک‌های داخل آن می‌روند و بقیه صفحات پیوند شده به آن را ایندکس می‌کنند.
در واقع، مرورگرها و کاربران نمی توانند صفحات وب سایت را پیدا کنند مگر اینکه پیوند داخلی یا خارجی انجام شود. به اینگونه صفحات بدون لینک داخلی، صفحات یتیم گفته می شود. این صفحات توسط گوگل ایندکس نمی شوند و کاربران نمی توانند آنها را پیدا کنند.
انواع لینک بیلدینگ در سئو
در مجموع لینک ها به سه دسته تقسیم می شوند که در زیر لیست شده اند.
لینک کارآموز
لینک خارجی
ستون فقرات
همانطور که گفته شد، لینک های داخلی به لینک هایی در خود سایت اطلاق می شود که صفحات مختلفی را در همان سایت منشا و مقصد می کنند. پیوندهای خارجی پیوندهایی هستند که ما از وب سایت خود به وب سایت های دیگر ارائه می دهیم. در نهایت، بک لینک هایی وجود دارند که توسط وب سایت های خارجی غیر از وب سایت خودمان با مقصد وب سایت ما ارائه می شوند.
آموزش داخلی لینک بیلدینگ
تا اینجا با مفهوم و اهمیت لینک سازی داخلی در سئو و تفاوت آن با لینک های داخلی آشنا شدیم. لینک دهی داخلی سایت دارای اصول و قواعد زیادی است که در صورت عدم رعایت آنها آسیب جدی به سئوی وب سایت شما وارد می کند. در ادامه به بررسی تکنیک ها و مراحل ساخت لینک های داخلی به صورت صحیح و اصولی می پردازیم.

چگونه سئوکار شویم ؟

آیا در مورد درآمد بسیار بالای کارشناسان سئو چیزی شنیده اید؟ آیا شما شرکت طراحی وب سایت در مشهد هم می خواهید بدانید که چگونه سئو شوید؟ این پسوند مقاله را از دست ندهید!

قبل از یادگیری نحوه تبدیل شدن به یک متخصص سئو، ابتدا باید در مورد سابقه کارشناس سئو و درآمد آنها صحبت کنیم.

کتاب مشاور سئو برای حل مشکلات و بهبود.

درآمد متخصص سئو

در واقع درآمد این شغل بسیار خوب و مناسب است و شما می توانید درآمد ماهانه شگفت انگیزی از این شغل کسب کنید. از آنجایی که سئو محدودیتی ندارد و هر چه رتبه بهتری داشته باشید، درآمد شما بالاتر خواهد بود.

برای کسب درآمد می توانید در جایی استخدام شوید یا برای وب سایت خود کار کنید.

آماده سازی

برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو باید به اصول اولیه وب آشنایی کامل داشته باشید و همچنین باید مقداری کد نویسی را یاد بگیرید زیرا زمان هایی وجود دارد که باید کدهای سایت ها را بهینه کنید و البته برخی از مشکلات سئو در کدنویسی وجود دارد. فرض کنید اگر کدنویسی بلد نباشید مشکلی نخواهید داشت و کار خود را به راحتی انجام خواهید داد.

مقالاتی که باعث افزایش رتبه سایت شما می شوند را از دست ندهید!

الگوریتم

قدم بعدی این است که با الگوریتم جدید گوگل آشنا شوید تا بتوانید از همه آن در وب سایت مورد نظر خود استفاده کنید و در صورت وجود مشکل آن را حل کنید.

اگر برای بهینه سازی وب سایت به کمک نیاز دارید، مشاوره سئو می تواند برای شما مفید باشد.

البته الگوریتم ها همیشه ثابت نیستند و باید به طور مرتب و مداوم آنها را بررسی کنید و الگوریتم های جدیدی را اعمال کنید زیرا گوگل اغلب الگوریتم جدیدی را معرفی می کند.

درک صحیح از الگوریتم کمک بزرگی به سئو سایت است!

این الگوریتم قوانین قبلی را نادیده می گیرد و اگر به تبلیغ سایت خود مطابق با این قوانین سئو ادامه دهید، ممکن است گوگل شما را جریمه کند.

وجود آن

شرط زیر این است که همیشه آنلاین و در دسترس باشید و اکثر کارهای سئو پروژه ای و دورکاری هستند و باید به تعهدات خود عمل کنید پس اگر می دانید نمی توانید مثلا کلمه خاصی برای مسابقه بگذارید. انجام سئو برای یک وب سایت زیاد است، بنابراین بهتر است پروژه های کوچک انجام دهید.

یکی از بهترین راه ها برای یافتن پروژه ها از طریق بازاریابی محتوا است!

کنسول جستجوی گوگل

کنسول جستجو ابزار مهمی است که برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو باید با آن آشنایی کامل داشته باشید و ایرادات آن را بشناسید.

برای بهبود محتوای خود، بهتر است بدانید تولید محتوا چیست.

توجه داشته باشید که این ابزار بسیار مهم و ضروری است زیرا گوگل در واقع خطاهایی که به شما می دهد را توضیح می دهد و بر اساس آخرین قوانین و الگوهای گوگل ساخته شده است و شما قادر خواهید بود آنها را اصلاح کنید و معنای کامل آنها را بدانید. .

Performia در قسمت performia کنسول جستجو، تعداد رکوردها و بازدیدها گزارش می شود.

مدیریت این بخش اطلاعاتی در مورد صفحه سایت و وضعیت آن از دیدگاه گوگل توضیح می دهد.

نقشه سایت باید نقشه سایت را از این بخش در کنسول جستجوی گوگل ثبت کنید.

تجربه صفحه تجربه کاربری در وب سایت شما سنجیده می شود و گزارش آن در این قسمت در اختیار شما قرار می گیرد.

پیوندها می توانید لینک های داخلی و خارجی صفحه را از قسمت مشاهده کنید.

اپلیکیشن Surge Share کنسول گوگل برای استفاده سئو

نقش یک متخصص سئو حل مشکلات کنسول جستجو است!

مثلاً گاهی یک خطا خیلی مهم نیست و نیازی به انجام کار خاصی نیست، اما خطای کوچکی است که تاثیر زیادی در اصلاح ندارد، اما برعکس، خطا می تواند آنقدر مهم باشد. این راه حل نیست، بلکه سئوی وب سایت و پروژه مورد نیاز است. در صورت اشتباه در شناسه، توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو جریمه و جریمه خواهید شد.

عبارات اصطلاحی

در این مقاله همچنین از عباراتی استفاده شده است که باید بدانید، مانند کلمه پنالتی، باید بدانید پنالتی چیست و چه زمانی سایت جریمه می شود و اگر جریمه شد، چگونه آن را رفع کنیم.

یکی دیگر از ابزارهای مهم در علم سئو، ابزار گوگل آنالیتیکس است که یک ابزار بررسی آمار سایت است که با استفاده از آن می توانید آمار سایت را به طور کامل مشاهده کنید.

حتی کوچکترین جزئیات، در گوگل آنالیتیکس می توانید سایت های مختلف را بگیرید و آنها را بررسی کنید، به عنوان مثال میزان ماندگاری کاربرانی که برای مدت طولانی در سایت می مانند چقدر است.

برای طراحی سایت فروشگاهی مقاله WooCommerce چیست برای راه اندازی فروشگاه شما مفید است.

CTR، نرخ پرش، زمان ماندگاری برخی از مهم ترین عواملی هستند که کیفیت صفحه را تعیین می کنند. برای بهبود این سه عامل، اصول تولید محتوا را مطالعه کنید.

آیا محتوای سایت برای کاربرانش جالب است یا خیر؟ در این صورت باید کاری کنید که مطالب جذابتر شود یا اگر این قسمت دست شما نیست به مدیریت سایت اطلاع دهید تا بررسی کنند و محتوای باکیفیت اضافه کنند.

سئو فقط مربوط به سایت نیست، مثلاً باید سئوی محتوا را یاد بگیرید، باید مقالاتی را که از نظر گوگل مهم تلقی می شوند را سئو کنید و در زمان دیگری هزینه خواهد داشت. زمان. به عنوان مثال، باید کلمات کلیدی را در محتوا تکرار کنید. بررسی کنید و اگر بیش از سه درصد است تصحیح کنید.

در مرحله بعد، باید بررسی کنید که گوگل چگونه صفحه را تعریف می کند و نتایج مرتبط را جستجو کنید

گاهی اوقات می خواهید استراتژی سایت مورد نظر را بررسی کنید و توصیه می کنیم به جای روش های کلاه سیاه از روش های کلاه سفید استفاده کنید زیرا معمولاً ریسک بالایی دارند. زندگی در سایت ممکن است مشمول جریمه و جریمه و خسارت شود. وب سایت سنگین .

خزنده ها و ربات های گوگل به وب سایت شما می آیند و خطوط، کدها و محتوای وب سایت شما را یکی یکی بررسی می کنند و به گوگل و سایر موتورهای جستجو گزارش می دهند. آنها الگوریتم های مشابه گوگل را دارند، بنابراین سایت شما را نیز مانند خود گوگل رتبه بندی می کنند.

ابزار صف

فراموش نکنید که از ابزار رتبه بندی وب سایت ما برای سنجش خود در برابر رقبای خود استفاده کنید. در دنیای امروز، ممیزی SEO از رقبای شما به همان اندازه موثر است. و باید بدانید که استراتژی سئو چیست.

ابزارهای سئو چیزی نیستند که سئو را موفق می کنند مهارت سئو در دستان فردی است که روش ها و الگوریتم های گوگل را می شناسد و می تواند در زمان کوتاه و با حداقل هزینه به جایگاه مورد نظر خود برسد.

امیرحسین اسلام شناس

به عنوان مثال می توانید از ابزار الکسا استفاده کنید، این ابزار یکی از محبوب ترین و محبوب ترین ابزار در صنعت است و می توان گفت که رقیب یا همتای ندارد، الکسا به طور خودکار مکان شما را بر اساس لیستی از الگوریتم ها تعیین می کند. و این موارد را در این مقاله به تفصیل توضیح خواهیم داد.

یکی دیگر از ابزارهای خوب برای بررسی وب سایت ها ابزار و صفحه است که با استفاده از آن می توانید رتبه وب سایت خود را در بین رقبا و سایر وب سایت ها مانند الکسا مشاهده کنید که با استفاده از آن می توانید رتبه وب سایت خود و رقبای خود را مشاهده کنید. .

برای افزایش سرعت وب سایت خود مقاله CDN چیست را بخوانید؟

حتی می‌توانید به مدیران وب‌سایت‌ها و مدیران کسب‌وکار توصیه کنید به جای پیاده‌سازی سئو و استراتژی خود، سئو را در وب‌سایت‌های خود پیاده‌سازی کنند. و برای آنها استراتژی تعیین کنید که چگونه کسب و کار خود را در موتورهای جستجو قرار دهند. بهینه سازی و بهبود

برای مشاوره باید یک متخصص سئو باشید!

برای شروع یک کسب و کار سئو عجله نکنید و سعی کنید دوره های مختلف را تماشا کنید و همه چیز را در مورد سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو یاد بگیرید تا متخصص سئو شوید.

در ابتدای کار نباید پول زیادی از مشتریان بخواهید، بلکه باید یک نمونه کار برای خود جمع آوری کنید و تمیز کار کنید تا صاحب پروژه شما از شما تشکر کند و به راحتی و با آرامش از او درخواست کند. عدد. داد

در سئو، برای مراجعه به مقالات و منابع خارجی نباید فقط به منابع داخلی تکیه کنید، حتی اگر برای ترجمه آن مجبور به پرداخت هزینه باشید، ارزشش را دارد.

گواهی سئو

آیا برای کار سئو به گواهینامه و مدرک نیاز دارید؟ به طور کلی نیازی به مدرک ندارید و فقط باید تجربه و نمونه کار را برای خود انتخاب کنید اما می توانید در دوره های مختلفی شرکت کنید که مدرک نیز ارائه می دهند.

به یاد داشته باشید که یک معامله یک وب سایت را برای شما بهینه نمی کند، بنابراین علامت سئوی خوب معامله آن نیست. بنابراین برای پاسخ به این سوال که چگونه سئو می شویم وارد نتیجه گیری نمی شویم زیرا خیلی مهم نیست.

اصول سئو

(Search Engine Optimization) یا سئو به معنای بهینه سازی شرکت طراحی وب سایت در مشهد سایت برای موتورهای جستجو بر اساس فاکتورهایی است که گوگل تعیین می کند.

اگر به تازگی وب سایت خود را راه اندازی کرده اید، پس باید بدانید که برای کسب رتبه بالاتر در نتایج موتورهای جستجو، برای افزایش بازدید وب سایت و جذب مشتری، باید سئو سایت خود را انجام دهید.

شما می توانید از دو راه برای بهبود سایت خود استفاده کنید، راه اول این است که بهترین شرکت سئو را برای کار در وب سایت خود استخدام کنید و راه دوم یادگیری اصول سئو و اصلاح خطاهای سایت است!

اگر کار مهمی راه اندازی کرده اید بهتر است گزینه دوم را انتخاب نکنید زیرا می توانید با اشتباهات مختلف تاثیر زیادی روی سایت خود بگذارید.

سئو از سه بخش تشکیل شده است

سئوی داخلی شامل: تجزیه و تحلیل رقبا، تعیین کلمه کلیدی، ایجاد محتوا، لینک سازی داخلی، تعیین استراتژی محتوا، برچسب گذاری و غیره است.

سئوی خارجی شامل: لینک های خارجی، گزارش های تبلیغاتی، فعالیت رسانه های اجتماعی و تجزیه و تحلیل است.

تکنیک های سئو عبارتند از: بهبود سرعت سایت، کدنویسی بر اساس اصول استاندارد، استفاده از مراحل اولیه و کاربردی سئو در طراحی و ....

در مقاله زیر یکی از مهم ترین روش های سئو داخلی (تولید محتوا) و اجرای اصول سئو برای تولید محتوا را توضیح خواهیم داد.

محتوای سئو چیست؟

اولین قدم برای ایجاد محتوای مفید و کاربردی این است که فعالیت سایت و تمام اهداف خود را به وضوح تعریف کنید تا دقیقا بدانید که قرار است چه چیزی برای مخاطبان خود بنویسید.

محتوایی که تولید می کنید باید مستقیماً با موضوع اصلی کسب و کار شما مرتبط باشد، به این معنی که باید محصول، خدمات و برند شما را به طور دقیق ارائه کند.

علاوه بر این، محتوای سئو باید به گونه ای جامع و کامل باشد که تمامی نیازهای کاربر را پوشش دهد.

یعنی مخاطب با خواندن مطالب شما می تواند تمام اطلاعاتی را که می خواهد به دست بیاورد و پاسخ تمام سوالات خود را بیابد. در این صورت ماندگاری کاربر در صفحه شما افزایش می یابد و از طرفی رضایت کاربر باعث می شود گوگل رتبه سایت شما را بالاتر ببرد.

اگر در حال تولید محتوای سئو هستید به عنوان یک نکته مهم باید بدانید که متن شما هرگز نباید تکرار شود زیرا موتورهای جستجوگر گوگل آن را می بینند و آن را جریمه می کنند که منجر به کاهش رتبه صفحه و از دست دادن کاربران می شود.

قوانین سئو در تولید محتوا

برای تولید محتوای پایه و افزایش رتبه سایت در گوگل باید قوانین سئو را به درستی پیاده سازی کرد.در این قسمت از مقاله مهمترین قوانین سئو برای تولید محتوا را گردآوری کرده ایم.

1. یک عنوان مرتبط ایجاد کنید

عنوان باید توضیحی کوتاه و مختصر از موضوع شما باشد.

به گونه ای که کاربر مجبور می شود روی آن کلیک کند و با خواندن متن شما را بخواند، در ضمن باید کلیدواژه اصلی را در عنوان خود بنویسید زیرا به شما کمک می کند امتیاز بیشتری در آن عبارت کسب کنید.

2. تگ H1 را مشخص کرده و کلمه کلیدی را در آن تایپ کنید

تگ H1 از نظر موتورهای جستجو بسیار مهم است، شما باید در هر محتوا فقط یک بار این تگ را ایجاد کنید و باید حاوی کلمه کلیدی شما باشد، البته ناگفته نماند که قرار دادن کلمه کلیدی خود در تگ های H2 و H3 به افزایش رتبه وب سایت شما کمک می کند. آهسته. تدریجی

3. طول محتوای سئو

برای نوشتن محتوای کامل و مفید، هر چه محتوای شما طولانی تر باشد، برای گوگل بهتر است، زیرا به راحتی می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اهداف و اصطلاحات اصلی مرتبط با وب سایت خود در اختیار کاربران خود قرار دهید که در این صورت دیگر نیازی به پاسخگویی ندارند. سوالات شما از شرکت کنندگان محتوای شما باید بین 1000 تا 2000 کلمه باشد، زیرا خواندن یک متن طولانی مدت زمان صرف شده توسط کاربر در صفحه شما را افزایش می دهد و گوگل به این نتیجه می رسد که سایت شما معتبر است و در نتیجه رتبه شما را افزایش می دهد.

4. مطالب را کپی و کپی کنید

اگر می خواهید یک پست جدید و پربار بنویسید و دیگران را به حساب خود جذب کنید، بهتر است به فکر کپی کردن محتوای سایت رقابتی خود نباشید زیرا این کار نه تنها به شما کمک نمی کند، بلکه تاثیر منفی نیز بر شما خواهد داشت. سایت.

5. تصاویر در محتوای SEO

بهتر است از تصاویر مرتبط و بهینه شده با تگ ALT در محتوای متنی خود استفاده کنید، سپس آنها را بنویسید و فراموش نکنید که کلمه کلیدی اصلی را درج کنید.

سئو محتوای متمرکز بر کلمات کلیدی

هنگام ایجاد محتوای سئو، باید به کلمه کلیدی هدفمند توجه کنیم زیرا برای ارتقای وب سایت بسیار موثر است.

شما باید کلمه کلیدی مورد نظر خود را با توجه به موضوع مقاله خود انتخاب کنید. این به این معنی است که از کلمه ای استفاده نکنید که ربطی به وب سایت کسب و کار شما ندارد.

پیشنهاد می کنیم ابتدا لیستی از کلمات کلیدی خاص ایجاد کنید.

برای داشتن یک کلمه کلیدی هدفمند، بهتر است خود را به جای کاربران خود قرار دهید، مثلاً فرض کنید پیتزا فروشی دارید، در این صورت هیچ کاربری از کلمه پیتزا یا فست فود برای یافتن وب سایت شما استفاده نمی کند، زیرا از آن. کاربری که فقط قصد خرید پیتزا را دارد با کلماتی مانند پیتزای گیاهی، پیتزای قارچ و گوشتی، پیتزا غذا، رستوران هایی را جستجو می کند که در این منطقه سرو می کنند. بنابراین اکنون شما به درستی یاد گرفته اید که چگونه کلمات کلیدی مرتبط با صنعت خود را از دیدگاه مشتریان خود تولید کنید.

راه دیگر برای یافتن یک کلمه کلیدی هدفمند از طریق تجزیه و تحلیل رقبا است که نشان می دهد کدام کلمه کلیدی موفق به کسب رتبه بالاتر می شوند. همچنین می توانید شانس خود را با این کلمه کلیدی برای بهبود و رقابت با آنها امتحان کنید.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد